Biuletyn Informacji Publicznej

Menu główne

Zawartość podstrony

Porównanie wersji dokumentu

22 stycznia 2018 14:33 | wersja 2 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Najnowsza wersja

Księgowość budżetowa

pokój num. 21, tel. 13 439 10 02 wewn. 33

Małgorzata Kleszko - inspektor - e-mail: mkleszko@haczow.pl

prowadzi sprawy z zakresu:

  • naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników Urzędu Gminy
  • naliczania kapitału początkowego oraz spraw rentowo-emerytalnych pracowników
  • wystawiania zaświadczeń o zarobkach
  • sporządzania i wysyłania deklaracji ZUS
  • księgowości inwestycyjnej

mgr inż. Barbara Długosz - inspektor - e-mail:bdlugosz@haczow.pl

prowadzi sprawy z zakresu:

  • wystawiania i ewidencjonowania faktur VAT z wpływów za czynsz i media
  • egzekwowania należności za czynsz i media
  • ewidencji analitycznej usług w zakresie odbioru nieczystości stałych

mgr Anna Folta - referent

prowadzi sprawy z zakresu:

  • dokumentacji finansowo-księgowej
  • przygotowywania do wypłaty rachunków gotówkowych i przelewowych
  • sprawdzania pod względem rachunkowym i formalnym rachunków i faktur
  • naliczania i odprowadzania podatku VAT

 

2 kwietnia 2012 11:13 | wersja 1 | Ten dokument ma 0 załączników 0

Najnowsza wersja

Księgowość

Księgowość

Informację udostępniono: 02.04.2012 11:13


Księgowość
tel 13 43 91 002
Długosz Barbara Inspektor - sprawy przychodów Gminy, odpady komunalne - tel 13 43 91 002 wewn. 16
Markiewicz Elżbieta Inspektor - sprawy wydatków Gminy - tel 13 43 91 002 wewn. 34
Kleszko Małgorzata Inspektor - sprawy inwestycji, ZUS, US - tel 13 43 91 002 wewn. 33
Zakres prowadzonych spraw
  • Rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • Rozliczenie z Zakadem Ubezpieczeń Społecznych.
  • Rozliczenia z Powiatowym Biurem Pracy, Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa ( refundacje)
  • Prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej całokształtu działalności Urzędu Gminy Haczów ( dochody, wydatki, inwestycje).
  • Wystawianie faktur VAT.
  • Wydawanie książeczkiopłat za odprowadzanie odpadów komunalnych.
  • Egzekwowanie należności za czynsz, media i odpady komunalne
  • Wydawanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7
  • Sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzenie do wypłaty rachunków gotówkowych i przelewowych
  • Zmiana liczby osób w ewidencji tytułem odpłatności za wywóz i utylizacje nieczystości stałych.
    • W przypadku wymeldowania osoby należy zgłosić ten fakt w pokoju nr.24
    • W przypadku zaistnienia zmian w ilości osób mieszkających w budynku w ciągu roku:
      -Składanie oświadczenia - wniosku na początku kwartału po zaistniełej zmianie
      -Złożenie oświadczenia - wniosku w wypadku tymczasowego wyjazdu osoby ( wniosek zwolniony od opłaty skarbowej )- pokój nr. 24 lub sekretariat
      a) wypełnione oświadczenie wraz z zaświadczeniem o tymczasowym meldunku w innej miejscowości,
      b) wypełnione oświadczenie z uzasadnieniem, oraz podpisem sołtysa stwierdzającym ilość osób mieszkajacych

Biuletyn Informacji Publicznej — Gmina Haczów

Logowanie